اینم دبیرستان....

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

اینم دبیرستان....

سلاااااااااااااااااااامممممم.........

امشب دوستام رفتن بیرون...همگی ولی من نرفتم....اصلا حوصله نداشتم...از طرف مدرسه بود و مسئولین مدرسه هم بوذن و با گیر دادن های خاص خودشون.....

واییییییییییی مدزسه داره تموم میشه و با تموم خوبی هاش...ولی خیلی  دلم تنگ میشه...واسه دوستام...واسه سر کلاس نشستن و معلمارو اذیت کردن...لغو کردن امتحاناااااااااااااااا....

چقدر الکی بزرگ شدم....انگاری همین دیروز بود که دبستان بودم.....حالا کاش یه جور خوبی بزرگ شده بودم..آدم خوب و مشهوری شده بودم یا اینکه یه کار خاصی بلد بودم..هیچیییییییییی....

خدا کنه بقیه عمرم پر بار باشه...چمعه بازم آزمون دارم.دعا کنید عالی بشه.



نظرات شما عزیزان:

دختر شکلاتی
ساعت22:46---16 اسفند 1391
مدرسه که دلتنگی نداره
تموم میشه راحت میشی دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,

] [ 23:28 ] [ فاطی ]

[ ]